مهدویت و قرآن

مهدویت و قرآن

همه چیز درباره مهدویت,قرآن,دین اسلام و...
مهدویت و قرآن

مهدویت و قرآن

همه چیز درباره مهدویت,قرآن,دین اسلام و...

همه خوبی ها کجاست؟

اینجا شهر کوفه است .من در مسجد کوفه نشسته ام ، مولایم علی در حال نماز است ، من منتظر هستم تا نماز او تمام شود تا نزد او بروم تا از سخنانش بهره مند شوم .
لحظاتی می گذرد نماز تمام می شود ، از جای خود برمی خیزم و به سوی محراب می روم و نزد امام خود می نشینم . سلام میکنم و جواب میشنوم . او با مهربانی به من نگاه می کند و من آرامش را در قلب خود می یابم اکنون او صدایم می کند و من در پاسخ می گویم :
- فدایت شوم مولای من !
- روزی که شیعیان دچار اختلاف شوند تو چه خواهی کرد ؟ روزگاری که هرگروه از گروه دیگر بیزاری بجوید و شیعیان من یکدیگر را دروغگو خطاب کنند
- آیا چنین روزی فرا خواهد رسید ؟ ...

بیننده گرامی برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمائید
- آری
- به راستی در آن روزگار هیچ خیری نخواهد بود
- چنین مگو ! تو میتوانی تمام خوبی ها را در آن زمان بیابی ، زیرا در همان زمان مهدی ما ظهور خواهد کرد ...
اللهم عجل لولیک الفرج
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.